HTML

5 hónap belgiumban

ide posztolom a belgiumi élményekről készült beszámolóimat

Friss topikok

Címkék

hivatalos ügyek - tartózkodási engedély

2012.04.06. 18:13 | elstimate | Szólj hozzá!

 megosztok veletek egy korábbi eseményt:

 

mivel hosszabbítottam itt belgiumban, ezért a tartózkodási engedélyt is hosszabbítani kellett. az első kört a suli rendezte el, csak be kellett fáradni és aláírni pár helyen anno. ezt a kört magamnak vezényeltem le. a történet abból áll, hogy befáradtam a városházára először. ekkor azt se tudtam mi fán terem... zárva is volt az a részleg, de legalább meglestem a nyitvatartást. máskor pedig kiálltam egy kb 20 perces sort, majd az ügyintéző elkérte az erasmusos szerződést valamint a korábbi tartózkodási engedély lapját. mindkettőt lefénymásolta és mondta, hogy érkezni fog egy rendőr a megadott címre, hogy ellenőrizze az állításom valódiságát, miszerint ott lakom. ez meg is történt kb 1.5 hét múlva. csöngettek, jött egy idősebb (látszatra nyugdíj előtt álló) rendőr. bementünk a szobámba, elkérte a személyimet, megnézte, majd kitöltötte a lapját és mondta, hogy 7 munkanap múlva kell bemenjek a papírral ismét a városházára. eltelt a kiszabott idő, bementem, most sokkal rövidebb sor volt, odaadtam a lapomat amit a rendőrtől kaptam, ügyintéző rápecsételt a tartózkodási lapomra, ráírta az új dátumot és kész.

 

az egész ügyvitel mindennel együtt max 1 órát vett el az életemből és meg lett oldva a tartózkodási hosszabbítása.

Megmondom őszintén ezt lehet színvonalnak nevezni az ügyintézésben és adminisztrációban. sz. magyarország van hova fejlődjön e téren.

A bejegyzés trackback címe:

https://belgabeka.blog.hu/api/trackback/id/tr914368338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása