HTML

5 hónap belgiumban

ide posztolom a belgiumi élményekről készült beszámolóimat

Friss topikok

Címkék

januárból már 2 hét

2012.01.08. 19:23 | elstimate | 2 komment

Sziasztok!

szerdán brüsszelben kirándultunk. minden hónap első szerdáján a legtöbb állami fenntartású múzeum ingyenes du. 1-től.

az első múzeum, amit meglátogattunk az autoworld volt. nos, ez épp nem állami fenntartású :D. tudtuk ezt, nem volt meglepi.

ide 3-an mentünk be: Én, Tánya és Ádám. Ami itt fogadott bennünket, az a legtöbb autóbuzi legédesebb álmában se FORDul elő :)

az 1910-es évektől kezdve voltak járművek, háború előtti, alatti, utáni hétköznapi, exluzív, teher, verseny és még ki tudja milyen autó. a tárlatban volt számos belga gyártmány is. és nem csak autók, de motorok is voltak. rengeteg-rengeteg autó, olyanok, amikre egy jelző jut az ember eszébe: legendás.

érdemes ellátogatni facebook profilomra, feltöltöttem 1-2 képet... koránt sem az összeset.

2,5 óra autoworld után átsétáltunk a szemközti repülés és hadtörténeti múzeumba, ahol szintén pazar tárlatot láttunk. komplett repülőgépek, helikopterek, tankok, fegyverek, stb.

Az időskálat az autoworldhöz hasonlóan szintén 1. vh-nál kezdődik és valahol a hidegháború végén ér véget. különösen nagy gyűjtemény volt az 1. vh-ból. rengeteg, rengeteg minden volt ott, valójában 1 napos program lenne rendesen végignézni, de ennyit nem szántunk rá.

a 3. múzeum egy igazi kuriózum, a belgiumban igen népszerű képregényt és annak készítését mutatta be. mint különlegesség, érdemes volt megnézni.

a nap végére jól elfáradtunk és azért örültünk, hogy azért az 7 órási vonatot elkaptuk.

a projektem pedig gőzerővel halad, ma megnyugtatóan sokat haladtam vele :)

jók legyetek!
Zsó

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrPoz 2012.01.10. 15:31:26

Ejha! Nem sok múzeumban voltam Budapesten sem, de az itthoniak közül szerintem a közlekedési múzeum viszi a pálmát! :) Jó munkát a projekthez ;)

elstimate 2012.01.10. 17:34:14

Ott még gyerkőc koromban jártam, újra meg kellene nézni :)

Köszi szépen! Biztatóan haladok vele.
Most csütörtökön előzetesen bemutatom a cégnél.
Holnap pedig angol vizsgám lesz, drukkoljatok!