HTML

5 hónap belgiumban

ide posztolom a belgiumi élményekről készült beszámolóimat

Friss topikok

Címkék

Szilveszeterezés Belgiumban

2012.01.02. 11:26 | elstimate | 2 komment

Sziasztok!

 

A szilveszteri bulizást (New Year's Eve celebration) a Torhout városában élő erasmusos magyar barátaink szervezték. Kortrijk városából 8-an mentünk. A tervezettnél eggyel későbbi vonattal mentünk, ami meglepetést is tartogatott egyúttal.

Még a Kortrijk-i vasútállomáson megünnepeltük az Orosz újévet, mivel Tanya is velünk volt, majd a Torhoutba tartó vonaton megünnepeltük a Bolgár újévet, mivel Madlena is velünk volt.

A meglepetés is a vonathoz kapcsolódik, ugyanis Rosselare állomásán fél órát vesztegeltünk, mivel egy feltehetően ittas vezető ráhajtott a sínekre, jóval a vonat előtt, így kényszerűségből vesztegeltünk.

És csaknem éjfél előtt érkeztünk meg Torhoutba, ahol már vártak a többiek az állomáson minket. Üdvözlést követően továbbsétáltunk a templomtérre, hogy éjfélkor a harangzúgás után/közben koccinthassunk.

Ez mind meg is történt, a harangzúgást leszámítva, ugyanis a templomharang meg se szólalt. Végül magunk számoltunk vissza 10-től.

Koccintás, jókívánságok, szertartások közepette ünnepeltük meg az új év kezdetét ott a téren, majd elsétáltunk a házig, ahol aztán az este nagyobb részét töltöttük.

Evészettel, ivászattal és karaokeezással ütöttük el az időt, s közben jól szórakoztunk és jól elfáradtunk.

Majd reggel a korai vonatokkal visszatértünk Kortrijkba és én magam részéről gyorsan bezuhantam az ágyba és aludtam amíg tudtam. :)

Sok szempontból is extra volt ez a belgiumi újév köszöntés. Kalandosra sikerült utazás, extra nagy társaságban eltöltött éjfél és sok sok pezsgő!


Jók legyetek!

Zsó
 

A bejegyzés trackback címe:

https://belgabeka.blog.hu/api/trackback/id/tr993513358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrPoz 2012.01.02. 20:35:05

Meg akartam kérdezni, hogy sikerült-e a peszgőnélküli szilveszter, de ahogy látom volt pezsgő is, nem csak sör. Képeket majd remélem látunk!

Üdv: Andris

elstimate 2012.01.03. 12:22:25

:)

kiderült, hogy kötelező kellék a pezsgő, így vettem és édes pezsgőt muskotály szőlőből. fincsi volt :)
A sört nem kívántam, mert időközben érkezett magyarországról házi pálesz....
gondolhatjátok :D
Képek lesznek majd remélem, én nem vittem a gépem, a többieknél volt szerencsére.
süti beállítások módosítása