HTML

5 hónap belgiumban

ide posztolom a belgiumi élményekről készült beszámolóimat

Friss topikok

Címkék

2011_11_22_ egy mozgalmas hétvége

2011.11.22. 13:17 | elstimate | 3 komment

Sziasztok!

 

Örülök, hogy ennyien olvassátok rendszertelenül megjelenő irományaimat!

Izgalmasan telnek a napok, motiváló kihívás a projektmunka, és akkor a legszebb, mikor van látszatja az elvégzett munkának, bár folyamatosan elégedetlen vagyok a haladásommal (vagy épp a nem haladásommal :))

A hétvége igen kellemesen telt, és mozgalmas is volt:

Pénteken házibulit csináltam, most először volt az alapozó buli nálam, és ahogy láttam és hallottam a visszajelzéseket a résztvevőktől, lenne igény további ilyen bulikra nálam :)

Szombaton (is) kivételesen szép idő volt, és úgy döntöttem, felfedezek újabb részeket Kortrijkból.
Legutóbbi bicikli túránk kb egy hónappal ezelőtt volt, és útközben messzebbről láttunk egy kellemes kis parkot, nem messze a vasútállomástól, de nem mentünk be, mert nem esett útba. Ígyhát szombat kora délután fényképezőmmel a nyakamban felkerekedtem és meglátogattam ezt a parkot. Erről készült fényképeket itt találtok:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2024618790196.85342.1685810644&type=3

A szombat este pedig névnapi+szülinapi bulizással telt, de immáron már a szomszédomban lakó lengyel delegáció volt a házigazda. Az egy jópofa kis este volt, sok humoros és érdekes mementóval :)

Vasárnap ismét a szombatihoz hasonló idő volt, így nem sokat gondolkoztam azon, hogy mivel is töltsem a kora délutánt.... biciklizéssel ismét!
A célpontok most a városon kívüli, bicikli utak mentén álló érdekességek voltak.

Varázslatos hangulatú tanyák, épületek, malmok mentén csavarogtam, mintegy 20 kilométeren át.
Erről az útról készült képek legjavát itt találjátok:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2027891512012.85420.1685810644&type=1

 

Sokféle dologért érdemes ezen a környéken élni, ilyen például a még november végén is kellemes időjárás

:)

 

Jók legyetek!
Zsó
 

A bejegyzés trackback címe:

https://belgabeka.blog.hu/api/trackback/id/tr553403345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrPoz 2011.11.23. 11:03:28

Nagyon fain a bringád XD
A képek jók lettek, nekem tetszenek. Egyedül szoktál így elmászkálni? Semmi span?

elstimate 2011.11.23. 12:40:55

szia!

köszi :)

szoktunk csapatosan is bringázgatni, arról is vannak képek, de általában ha bandázunk, akkor nem viszem a gépet, csak amikor ráérek szöszmörögni azzal, hogy jó képet csináljak :)

ui: a te sárga bringád azért fainabb :)

mrPoz 2011.11.23. 20:32:31

@elstimate: Hehe! :P Régebben apám sokat szívatott azzal, hogy amennyiért én motort akarok venni, annyiért egy jó bringát sem kapni... Igaza van, de szerencsére sikerült kifogni egy jó motort. Ennek ellenére még szeretném, ha lenne egyszer egy jó biciklim is! ;)
süti beállítások módosítása