HTML

5 hónap belgiumban

ide posztolom a belgiumi élményekről készült beszámolóimat

Friss topikok

Címkék

projekt helyzet - közel a vég :)

2012.01.13. 15:21 | elstimate | Szólj hozzá!

Sziasztok!

röviden szeretnék beszámolni az aktuális helyzetről.

A tegnapi találkozó, amit a cég operatív igazgatójával, és a készülék termékmenedzserével folytattam a következőképp alakult:

röviden, pár diában vázoltam, hogy mi is a program, felfrissítve emlékeiket a projektről.
majd következett az élő demonstráció. elsőként a szerver programot mutattam, ami egyben a feladat-jegy generáló program is. majd következett a kliens program, ami a mobil eszközön fut. mindkét gép ugyan ahhoz a hálózathoz csatlakozott. a szerver rész nagyon jól vizsgázott, nem okozott hibát. a kliens résznél előjött pár olyan hiba, amiben biztos voltam, hogy kijavítottam.. nos viccelődtem is vele, hogy mindig olyankor vannak hibák, amikor a legfontosabb bemutatók vannak. való igaz, lehetett volna többet is tesztelnem a programot.

általánosan jó hangulatban folyt a találkozó, még ők is viccelődtek. jó volt látni, amint a kezükbe adtam mobil eszközt, rajta a kliens programmal és elkezdték használni, nyomkodni, "játszani" vele.

összességében pozitívan zárult a találkozó, és azért kértem egy előzetes alkalmat, hogy még idejében derüljenek ki azok a dolgok, amin még finomítani kell,  még a végső prezentáció előtt.

most azonban ismét van még mit csinálni, hisz a dokumentációm koránt sem befejezett, valamint a szerdai fél órás prezentációra is fel kell készülni, és nem mellesleg aznap még angolból is vizsga lesz (nyelvtan és szókincs), amire szintén tanulok.

 

jók legyetek!

Zsó

 

ui: nem mellesleg ki szeretném élvezni az utolsó napokat is, legalább még egy helyre elmenni, ahol még nem jártam.

A bejegyzés trackback címe:

https://belgabeka.blog.hu/api/trackback/id/tr433542873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása