HTML

5 hónap belgiumban

ide posztolom a belgiumi élményekről készült beszámolóimat

Friss topikok

Címkék

2011_11_10 projekt helyzet

2011.11.10. 17:54 | elstimate | 1 komment

ma ismét találkoztam a termékmenedzserrel, Stijn a neve még mindig.

Sikerült tartalmasan eltölteni egy órát, ennek örülök, mivel szinte teljesen tiszta, hogy milyen programot várnak el tőlem. már "csak" meg kell csinálni pár hét alatt!

elvittem a notit is, hogy kéznél legyenek az anyagok és amikor meglátta a hátteremet (amin egy motor volt) rögtön rákérdezett, hogy motorozok-e?
így végül 5 percet beszélgettünk arról, hogy milyen motoros múltja volt neki, mit próbált ki nemrég, én meg mutogattam, hogy majd ha lesz egy jól fizető állásom, akkor valszeg veszek egy stormy-t, bár más is szóba jöhet. :)

így sokkal oldottabban folytatódott a munkáról való beszélgetés és javult az egyébként is jó munkakapcsolat, hisz ismeritek a mondást:
"illa-berek, náda-kerek,
a motorosk jó emberek!"

ismét úgy távoztam a kapun, hogy fel voltam dobva, mert egyrészt profival konzultáltam, aki komolyan vett és szakított a drága idejéből 1 órát rám meg a kis projektemre.
teszem hozzá, ha teljesen elkészül, az nekik sem lesz mindegy az, hogy van-e nekik ilyen vagy nincs.

és ehhez megadják a segítséget, már érzem, hogy ha elakadok, akkor nem vagyok magamra utalva, csak annyi a kérdés, hogy mikor kapom meg a segítséget, ha kell.

idővel szűkén állok, ugyanis a maradék pár hét hamar le fog peregni, oda kell tennem magam.

 

Jók legyetek!

Zsó
 

A bejegyzés trackback címe:

https://belgabeka.blog.hu/api/trackback/id/tr223368898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrPoz 2011.11.11. 22:13:17

Szia! Mennyit vagy még kint? Mindig úgy beszélsz, mintha egy hét múlva már jönnél is haza :) Gyerünk gyerünk, tedd oda magad a projektben, legyen egy szép eredmény ;)

Üdv: Andris
süti beállítások módosítása