HTML

5 hónap belgiumban

ide posztolom a belgiumi élményekről készült beszámolóimat

Friss topikok

Címkék

2011_11_09

2011.11.10. 10:12 | elstimate | Szólj hozzá!

Sziasztok!

 

Gyors helyzetjelentés aktualitásokról:

Tegnap páros prezentációt mutattunk be ketten a "Business English" c. tantárgy kapcsán.
Partnerem szintén magyar volt, így a felkészülés kellemesen, anyanyelvi környezetben zajlott, adva némi könnyebbséget. A lényeg a feladatban az volt, hogy hogyan tudsz kommunikálni,nem pedig hogy mi a prezentáció témája és kevésbé fontos, de számottevő szempont, hogy milyen ppt csinálsz hozzá.

Ismertek engem, szeretek prezentálni olyan témát, amit magaménak érzek, és ez is ilyen volt.
Így kellően izgatott voltam óra előtt, hogy vajon jól fog-e sikerülni. Remek érzés volt ismét izgulni prezentáció miatt.
Ámde történnek váratlan dolgok. Ilyen váratlan dolog volt az is, hogy az angoltanár RÉSZEGEN jött be az órára....
Nem viccelek! Az elején búskomornak tűnt, késett is, holott nem szokott, sőt megköveteli a pontos órakezdést. Aztán ahogy teltek a percek, feltűnt, hogy furán dülöngél és keresztben állnak a szemei gyakran :D
Ezzel jelentősen elvesztette a komolyságát az óra, én pedig részint megnyugodta, hogy nem fogja kielemezni az összes hibát, amit vétünk a prezi alatt, másrészt pedig a motivációm is megcsappant, hogy törekedjek a tökéletes prezentáció felé.

3 előadó volt aznap, mi magunkat utolsó helyre kértük. Előttünk közvetlen 2 kínai srác prezentált, nem is tudom már mit, nem rájuk, a magam dolgára figyeltem, de kis csendesek voltak... az meg nem jó.. SPEAK UP! hangzik a tanártól minden 3 percben... BESZÉLJ HANGOSABBAN, NEM HALLOM???! NEM HALLOM!
Osztotta az ívet.
A mi prezink után viszont elégedett volt és pozitív visszajelzéseket kaptunk. Ebben a jó teljesítményben oroszlán részt vállalt a partnerem, akivel nagyon jól együtt tudtam dolgozni már a felkészüléstől kezdve. Ő hozta mindazt a jót, amit gyakoroltunk, és tudta élesben is. Én ugyan hibáztam élesben és kimaradt 1-2 részlet, de amikor láttam a közönség arcán, a csillogó tekinteteken, hogy igen!! végre egy prezi, ami jó és jól is adják elő, nos akkor éreztem, hogy ebből baj nem lehet :)
 

A projektem halad, de nem a tervezett ütemterv szerint, csúszásban vagyok, még mindig a tervezési fázist nyögöm, de már szeretnék valamit programozni, alkotni. Nem egyszerű a helyzet.

Mára ennyit a tudomány és technika vívmányaiból!

Zsó
 

A bejegyzés trackback címe:

https://belgabeka.blog.hu/api/trackback/id/tr233367696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása