HTML

5 hónap belgiumban

ide posztolom a belgiumi élményekről készült beszámolóimat

Friss topikok

Címkék

"új" szék

2012.04.10. 19:05 | elstimate | Szólj hozzá!

 Ma vettem egy "új" széket.

Elmentem a használtholmi boltba (2nd hand shop), ahol olyan cuccokat árulnak, amik még használhatóak, de már használták őket. A ruhától a tányéron és bútorokon keresztül a színesTV-ig sokminden megtalálható, nagyon jó árakon.

Azért kellett egy új szék, mert ami alapból itt van a szobámban, az nagyon alacsony és emiatt iszonyat kényelmetlen, szenvedés volt eddig rajta ülni.

Meg is néztem a kínálatot, szerencsére volt vagy 8 szék. A tipikus 5-6 keréken gördülő "irodai szék". Vegyes állapotban voltak jellemzően 5€ körüli árakon. Kb 1 órát vajúdtam mire sikerült választani, hogy melyiket hozzam el.

Közben persze jöttek-mentek a többi vásárlók és egy idős, nagyapám korú ember még beszélgetésbe is elegyedett velem, először hollandul, majd mondtam neki, hogy én angolul értek leginkább. A bácsi 70-en bőven túl volt, de pár másodpercnyi gondolkodás után elmondta a mondatát angolul is.... félelmetes, hogy itt tényleg mindenki tud angolul.

Még viccelődött is, amikor a székek mellett lévő babakocsikhoz ért, hogy ha van gyerekem, akkor az a babakocsi jó vétel, én mondtam neki, hogy nincs gyerekem. Mondta, hogy majd akkor idővel... 

Jó fej volt az öreg :) 

 

Sikeresen elhoztam a széket, már üzemben van, remélem beválik.

A bejegyzés trackback címe:

https://belgabeka.blog.hu/api/trackback/id/tr684381464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása